چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار در گفتگو با میلاد لارستان:

وعده مسئولین کشوری در خصوص اختصاص خودرو نرده بان به آتش نشانی لار نیازمند پیگیری نماینده مردم و مسئولین؛ ایستگاه سوم اتش نشانی لار نیازمند حل مشکلات اداری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با بیان اینکه شاید الان کمبود خودرو نرده بان در ناوگان آتش نشانی لارستان احساس نشود اما توجه به گسترش شهرنشینی…

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با بیان اینکه شاید الان کمبود خودرو نرده بان در ناوگان آتش نشانی لارستان احساس نشود اما توجه به گسترش شهرنشینی و ساخت ساختمان های بلند اگر اتفاق ناگواری رخ دهد نیاز به این نوع خودرو احساس خواهد شد بیان داشت: نیازمند همت مسئولین، نماینده محترم و خیرین عزیز در این خصوص می باشیم.

سعید منشی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال تعداد ۶۱۱ مورد ماموریت شامل تصادفات، آتش سوزی و … در مجموعه آتش نشانی لارستان انجام گرفته اظهار داشت: در عملیات های صورت گرفته امسال تاکنون بالغ بر ۱۳۹ نفر نجات یافته، ۳۷ نفر مصدوم و ۱۰ نفر فوتی داشته ایم.

منشی ادامه داد: یکی از کمبودهای سازمان آتش نشانی لار خودرو نردبان دار است که برای این مهم تلاش های زیادی شده و نامه نگاری های آن صورت پذیرفته و برخی مسئولین کشوری قول هایی به ما داده اند که متاسفانه به نتیجه نرسیده است.

وی ضمن بیان این نکته که  قیمت خودرو نرده بان افزایش زیادی داشته و لذا  تخصیص آن به شهرستان ها احتمالا دشوار گردد افزود: بر همین اساس نیازمند همت مسئولین، نماینده محترم مردم و خیرین هستیم تا با پیگیری این موضوع بتوان آتش نشانی شهرستان لارستان را به خودرو نرده بان دار مجهز نمود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی لار با بیان اینکه در عین حال ساختمان ها  مکلف به تجهیز امکانات ایمنی شده اند افزود: شاید الان کمبود این خودرو احساس نشود اما با توجه به گسترش شهرنشینی و ساخت ساختمان های بلند اگر اتفاق ناگواری رخ دهد نیاز به این نوع خودرو احساس خواهد شد و لذا خودرو نرده بان دار در منطقه نیاز خواهد بود.

منشی  در خصوص ایستگاه سوم آتش نشانی لار نیز عنوان داشت: جهت ایجاد ایستگاه سوم آتش نشانی لار رایزنی ها صورت گرفته و در حال حاضر در روند اداری آن کمی مشکل ایجاد شده است. البته بنا به قوانین که اعلام می شود برای هر پنجاه هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی لازم است با توجه به جمعیت ۷۵ هزار نفری لار وجود دو ایستگاه کافی بنظر می رسد اما این نکته باید در نظر گرفته شود که بنا به گسترش شهرنشینی در لار نیاز به ایستگاه سوم در لار احساس می شود تا خدمات  بهتر به مردم ارائه گردد.

وی با بیان اینکه طی امسال بیش از ۱۹ هزار نفر ساعت آموزش از طرف معاونت سازمان آتش نشانی به اداره ها، اصناف و … صورت پذیرفته که آمار خوبی به حساب می آید بیان داشت:  گشت ایمنی نیز از آبان ماه امسال فعال خواهد شد و  با فعالسازی گشت ایمنی اماکن پر خطر و مجتمع های بلندی که برای مردم ممکن است خطر ایجاد کنند شناسایی و اقدامات موثر برای آنها صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی لار با اعلام خبر تخصیص  یک خودرو پیشرو اطفا حریق و یک خودرو دو کابین فرماندهی با بودجه ۴ میلیارد تومانی شهرداری به ناوگان آتش نشانی لار  از مردم عزیز و  همچنین از شهردار لار، مجموعه شهرداری، شورای اسلامی تشکر نموده و اظهار داشت: آرزوی ما آتش نشانان چیزی جز سلامتی، آرامش و بی حادثه بودن مردم نیست.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۴ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین