چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی در لارستان+تصاویر

با حضور خادمین حرم رضوی علیه السلام مراسم تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با حضور خادمین حرم رضوی علیه السلام مراسم تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و با حضور پر خیر و برکت خادمین آنحضرت مراسم تجلیل از خیرین و جهادگران رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل سپاه ناحیه لارستان برگزار شد.

سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان خیرین خادمیاران رضوی و نمایندگان گروه های جهادی حضور داشتند، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا علیه السلام کمک های بی دریغ خیرین و مسئولین و همچنین مجاهدت‌های محل مخلصانه جهادگران در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه را موجب خلق حماسه بزرگ در تاریخ لارستان دانست.

وی خاطرنشان کرد: در پی شیوع بیماری منحوس کرونا که بسیاری از اقشار و اصناف را تحت تاثیر خود قرار داد و در لبیک به ندای رهبر انقلاب لارستان بزرگ در رزمایش موازات همدلی و کمک مومنانه خوش درخشید و با کیفیت و کمیت بسیار خوب کمک ها و بسته های حمایتی خود را به دست آسیب دیدگان این اوضاع و اقشار محروم و کم بضاعت رساند تا اندکی از فشارها و تنگناهای معیشتی مردم را جبران کند.

در ادامه این مراسم دو نفر از خادمان بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه السلام با بیانات و مولودی خوانی جمع حاضر را به پیروزی رساندند و در پایان مراسم از خیرین مسئولین و جهادگران ای که در طول این رزمایش در لارستان تلاش کرده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین