شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای ویژه برنامه های مختلف خادمیاران رضوی لارستان به مناسبت میلاد مولود کعبه

همزمان با ماه مبارک رجب، خادمیاران رضوی لارستان با اجرای ویژه برنامه های مختلف، این ایام مبارک را گرامی داشتند. به گزارش میلاد لارستان، خادمیاران رضوی لارستان، در شب ولادت…

همزمان با ماه مبارک رجب، خادمیاران رضوی لارستان با اجرای ویژه برنامه های مختلف، این ایام مبارک را گرامی داشتند.

به گزارش میلاد لارستان، خادمیاران رضوی لارستان، در شب ولادت امام محمدتقی جواد الائمه (ع)، در گلزار ‌شهدا شهر لار گرد هم آمدند و قند تبرکی امام رئوف حضرت رضا(ع) را بسته بندی کردند تا با اهدا آن به شهروندان در روز میلاد مولود کعبه، شیرینی خاصی در این ایام برای شهروندان لارستانی به ارمغان آورند.

قرائت زیارت خاصه امام رضا (ع)، قرائت حدیث شریف کساء، مولودی خوانی و ذکر صلوات، معنویت خاصی به این برنامه بخشید.

همچنین به همین مناسبت و در آستانه میلاد علی بن ابیطالب (ع)، خادمیاران رضوی لارستان با حضور در سرای جهاندیدگان مهر این شهرستان، با پدران و مادرانی که به دور از خانواده روزگار را سپری می کنند دیدار کردند.

خادمیاران رضوی در این دیدار، وجه نقد و اقلام غذایی در مجموع به مبلغ هشت ملیون تومان به این مرکز اهدا کردند.

دیدار با یکی از جانبازان جنگ تحمیلی و اهدا تبرکی حضرت رضا (ع) به این جانباز ۷۰ درصد به عنوان پدر نمونه شهر لار، از دیگر برنامه های معنوی خادمیاران رضوی لارستان در این ایام بود.

از ویژه برنامه های کانون خدمت رضوی لارستان در ایام مبارک ماه رجب و خجسته میلاد مولود کعبه امام علی (ع)، راه اندازی کاروان شادی در سطح شهر با خودروهای تزئین شده و توزیع گل و شیرینی و قند متبرک شده به حرم حضرت عشق، آقا علی بن موسی الرضا (ع) به شهروندان لارستانی و اهدا بادکنک به کودکان بود.

اهدا کارت هدیه به ۵۰ خانواده ایتام، ذبح ۵ راس گوسفند و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند و توزیع ۴۰ بسته معیشتی از دیگر  برنامه های خادمیاران رضوی لارستان به مناسبت سیزده رجب سالروز ولادت امیرمؤمنان علی (ع) بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای ویژه برنامه های مختلف خادمیاران رضوی لارستان به مناسبت میلاد مولود کعبه”

  1. خادمیار گفت:

    این برنامه ها را به صورت خصوصی و دورهمی دوستانه و به اسم خادمیاران برگزار می کنند. من مدت دو سال است که خادم یار هستم و کد خادمیاری دارم ولی تا کنون حتی یکی از این برنامه ها را به ما جهت شرکت اطلاع رسانی نکردند با اینکه در تمامی کانال های اطلاع رسانی شان عضو هستم.
    متاسفانه با سوء استفاده از این جایگاهی که دارند فقط و فقط برای خودشان کار میکنند و آنقدر بخیل هستند که نمیگذارند اجرش به دیگر خادمیاران برسند. شکایتشان را نه به دفتر شیراز نه به خادمیاری کل بلکه وقتی مشهد رفتم به خود آقا امام رضا میگویم…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین