پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گاز رسانی به 8 روستای گراش آغاز شد

فرماندار گراش گفت: عملیات شبکه خط علمک‌گذاری و انشعاب گاز هشت روستای زیر مجموعه دهستانهای خلیلی و فداغ این شهرستان آغاز شده است . به گزاش میلادلارستان به نقل از…

فرماندار گراش گفت: عملیات شبکه خط علمک‌گذاری و انشعاب گاز هشت روستای زیر مجموعه دهستانهای خلیلی و فداغ این شهرستان آغاز شده است .

به گزاش میلادلارستان به نقل از فارس، اصغر فرودی  اظهار داشت : عملیات نصب دو هزار علمک و انشعاب گاز روستایی در هشت روستای فداغ، خلیلی، حسین آباد ، حیدرآباد، بشیرآباد ، لب شکن، محمد زینا، کنگ و ریشه آغاز شده است. فرماندار گراش با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای گراش نیازمند تزریق ۱۵میلیارد تومان اعتبار است، افزود: تاکنون لوله‌گذاری و عملیات خاکبرداری این پروژه به طول ۳۰کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی این پروژه گازرسانی بیان کرد : ۲ هزار و ۹۰۰خانوار در قالب ۱۳ هزار نفر جمعیت در این روستاها تحت پوشش گاز رسانی قرار می گیرند. فرودی اظهار داشت: اولویت اصلی ، تکمیل پروژه‌های گاز رسانی تا قبل از شروع فصل سرما است که می طلبد اقدامات لازم برای هر چه سریع‌تر انجام شدن این پروژه صورت گیرد.

وی با اشاره به رفع نیازهای روستاییان این شهرستان، بر گسترش شبکه گاز رسانی تاکید کرد وگفت: تمام روستاهای گراش تا پایان امسال به شبکه گاز خانگی متصل می‌شود و با تلاش مجموعه دولت زمینه توسعه پایدار در گراش فراهم خواهد شد.

فرودی با ابراز خرسندی از عنوان شهر سبز برای گراش اضافه کرد: با بهره‌برداری و اتمام عملیات گاز رسانی و متصل شدن خانوارهای روستایی به نعمت گاز،گراش به عنوان شهرستان سبز استان معرفی خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین