پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

پلمپ 4 مغازه در لارستان به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی؛‌ از ماسک استفاده نکنید پلمپ می شوید

معاون هماهنگی امور عمراني فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به پلمپ ۴ مغازه در شهر لار به دلیل عدم رعايت پروتکل های بهداشتي اظهار داشت: استفاده از ماسک برای تمامی اصناف…

معاون هماهنگی امور عمراني فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به پلمپ ۴ مغازه در شهر لار به دلیل عدم رعايت پروتکل های بهداشتي اظهار داشت: استفاده از ماسک برای تمامی اصناف الزامی است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، صنف مورد نظر پلمب می شود

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویزه لارستان؛ تیم بازرسي و گشت و كنترل ستاد مقابله با كرونا شهرستان لارستان از دو بازار عرضه ميوه و تربار در شهرقديم و بين دوشهر بازديد نموده كه ضمن بررسي رعايت موارد بهداشتي و به استفاده از ماسك توسط فروشندگان و خريداران تاكيد جدی کردند.

در حاشیه این بازرسی، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمراني فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس در سخنانی اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به همه اصناف و کسبه و بازاریان ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه هایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت ، اماکن و شهرداری قرار گرفته‌ است .

 

وی افزود: تیم های بازرسی بصورت مستمر فعالیت خود را به منظور کنترل بازار و دستگاه های اجرایی شهرستان آغاز کرده اند و تاکنون چندین واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند و به برخی از ادارات نیز تذکرات جدی داده شده است . دلاور ادامه داد : متاسفانه برخی از اصناف که به نسبت سایر اصناف محل اجتماع بیشتری هستند، نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و همین امر موجب شیوع ویروس می شود .

وی تصریح کرد: برخی از اصناف نیز به خوبی پروتکل های اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را اجرا کرده‌اند که از نزدیک از این فروشگاه ها بازدید شد و برای پایبند بودن آن ها به قانون از صاحبان این مشاغل قدردانی صورت گرفت. معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان گفت: تذکر لازم به برخی از اصنافی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند، داده شده و در صورتی که در روزهای آینده، نکات بهداشتی را رعایت نکنند، بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد .

وی بیان کرد: داشتن محلول ضد عفونی ،دستکش و ماسک برای تمامی اصناف از ضرورت ها است و در صورت مشاهده غیر از آن، صنف مورد نظر پلمب می شود .

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان اضافه کرد: همچنین از ظرفیت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه ها نیز در روزهای آینده برای کنترل بازار استفاده می شود تا بتوانیم از شیوع ویروس به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی پیشگیری کنیم.

گفتنی است در اين بازديد ۴ مغازه بدلیل عدم رعايت مسايل بهداشتي و تعارض به پياده رو به دستور دادستانی محترم شهرستان پلمپ گرديد. ستاد مبارزه با كرونا لارستان از همه اصناف، موسسات، مجتمع ها، شركتها ،ادارات و بانك ها مي خواهد همه پروتكل ها بهداشتي رعايت و در صورت مشاهده عدم رعايت برابر ضوابط، برخورد قانونی خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین