یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رصد مشکلات توسعه فاز دوم شرکت سیمان لارستان با حضور نماینده مردم

طی جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سیمان لارستان،‌مسائل و مشکلات این شرکت و نیازمندی های توسعه فاز دوم…

طی جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سیمان لارستان،‌مسائل و مشکلات این شرکت و نیازمندی های توسعه فاز دوم آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛در جلسه ای با حضور  حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با میرسپاسی مدیرعامل شرکت سیمان لارستان و علاقه‌مندان رئیس هیئت مدیره این شرکت  مسائل و مشکلات کارخانه سیمان لارستان و پیگیری همکاری‌های لازم در جهت راه‌اندازی فاز دوم این شرکت مورد ارزیابی و بحث قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار حسین‌زاده با اشاره به اهمیت موضوع صنعت سیمان در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال گفت: از صنعت سیمان به‌عنوان یکی از شاخص های توسعه‌یافتگی یاد می شود و این صنعت در جنوب فارس توانسته نقش بسزایی را در رونق اقتصادی و ایجاد شغل برای جوانان بومی ایفا کند.

وی  توجه ویژه به موضوع اشتغال و اشتغالزایی با دید صنعتی را از اهم موضوعات دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوان قدم های خوبی در این راستا برداشته شود.

در ادامه میرسپاسی، مدیرعامل شرکت سیمان لارستان نیز از فعالیت های این شرکت گفته و اظهار داشت: کارخانه سیمان لارستان توانسته با بهره‌گیری از علم و فناوری داخلی و تغییر در خط تولید سیمان در راستای افزایش تولید و صادرات گسترده محصول خود گام بردارد و برای تعداد زیادی از بومیان اشتغالزایی کند. وی افزود: استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت که از منابع موجود در شهرستان استخراج می شود، از ویژگیهای منحصر به فرد سیمان سفید لارستان به شمار می رود.

علاقه‌مندان، رئیس هیئت مدیره  شرکت سیمان لارستان نیز  با بیان اینکه شرکت سیمان لارستان توانسته برای نخستین بار در کشور، خط تولید سیمان خاکستری لارستان را به سیمان سفید تبدیل کند؛ خواستار پیگیری و همکاری لازم در جهت اجرای فاز دوم کارخانه سیمان لارستان و تبدیل این کارخانه به بزرگترین کارخانه سیمان فارس با توان تولید سیمان سفید و خاکستری شد.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات کارخانه سیمان لارستان بحث و تبادل نظر شد و حسین زاده ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر موانع تولید از سر راه برداشته شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین