جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی مشکلات صحرای باغ با حضور مسئول دفتر نماینده مردم

در جلسه ای با حضور بخشدار صحرای باغ،‌ اعضای شورای اسلامی عمادشهر و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکلات بخش صحرای باغ و روستاهای اطراف مورد بررسی…

در جلسه ای با حضور بخشدار صحرای باغ،‌ اعضای شورای اسلامی عمادشهر و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکلات بخش صحرای باغ و روستاهای اطراف مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر عمادشهر، در این جلسه که   علمدار بخشدار صحرای باغ،احمد پژهان رئیس و سیاوش ستاری عضو شورای اسلامی شهر عمادشهر و مصیب علیشیر مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند آخرین برنامه ها، مشکلات و چالش های موجود در توسعه شهری بخش صحرای باغ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

  علیشیر مسئول دفتر نماینده مردم در این نشست تعامل شوراهای اسلامی و مسئولین محلی با نماینده را عاملی مهمی برای پیشبرد اهداف برشمردند و اظهار داشت: تشکیل کارگروه های تخصصی در مراکز بخش ها  برای توسعه بخش و شهرستان ضروری بوده و به نماینده در راستای حل مشکلات منطقه کمک خواهد کرد.

همچنین در این نشست در خصوص موضوعات مختلفی از قبیل آب پایدار، ارتقا جاده فرعی به اصلی، استقرار ادارات و … بحث و تبادل نظر شد و اعضای شورای شهر عمادشهر نیز  موضوعاتی را بیان نمودند .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین