چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایزدی :‌بسته بودن درب ثبت احوال لارستان تنها برای مراجعین بدون ماسک است؛‌ 95درصد مکاتبات همان روز پاسخ داده میشود

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان از عدم پاسخگویی سریع و پاسخگویی تنها از پشت پنجره توسط کارشناسان اداره ثبت احوال لارستان انتقاد نموده و…

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال پیامی به میلاد لارستان از عدم پاسخگویی سریع و پاسخگویی تنها از پشت پنجره توسط کارشناسان اداره ثبت احوال لارستان انتقاد نموده و خواستار پیگیری موضوع گردید. به همین دلیل خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از ایزدی رئیس اداره ثبت احوال لارستان جویا شد. وی با بیان اینکه درب اداره به روی تمامی مردم باز بوده و تنها پنجره تعبیه شده به دلیل امکان بهره گیری خدمات برای افزادی است که از ماسک استفاده ننموده اند اظهاز داشت: پاسخ به ۹۵%‌مکاتبات این اداره در همان روز انجام می شود.

متن انتقاد کاربر محترم و پاسخ رئیس محترم اداره ثبت احوال لارستان به شرح زیر است.

متن انتقاد کاربر:

“اداره ثبت احوال لار درب ورودی سالن خود را بسته ومردم مجبورند از طریق پنجره ای زیر افتاب و پشت اسپیلت که باد داغی شما را مهمان میکند با تنها کارمند موجود کار خود را پیگیری کنند. هیچ نامه ای در یک روز جواب نمیدهند یعنی برای هر کاری دو نوبت مراجعه لازم است کاری که ده دقیقه وقت بری داشته الان ۴۸ ساعت معطلی دارد. لطفا پیگیری کنید این شایسته این مردم نیست اینها که مراجعین معمولی دارند پس پرسنل بهداشت و درمان که با افراد پر خطر سرو کار دارند چه کنند سایر ادارات مگر درب خود بسته اند خون کارمندان این اداره پر رنگ تر هست یا مردم بی ارزش شده اند که رییس یک اداره بخود اجازه چنین کاری را بخود میدهد لطفا پیگیری بفرمابید”

پاسخ ایزدی رئیس اداره ثبت احوال لارستان:

به استحضار می رساند درب ورودی این اداره باز و هر کدام از ارباب رجوع های این اداره که بخواهند می توانند وارد اداره شده و به رئیس و کارمند مورد نظر مراجعه نمایند و خدمت مورد نظر را دریافت نمایند؛‌ لذا  منعی در این خصوص وجود ندارد. از سوی دیگر پنجره یکی از اتاق ها هم باز شده تا امکان پاسخگویی برای افرادی فراهم گردد که فاقد ماسک بوده و امکان ورود به اداره را نداشته و یا مراجعینی که به دلیل سربسته بودن مکان اداره تمایل به حضور در بخش اداری و سالن اداره را  ندارند.  به همین منظور و به جهت رفع این شائبه دستور داده خواهد شد پنجره بسته تا تمام افراد بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد اداره شده و خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایند.

در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به مکاتبات نیز  ۹۵درصد پاسخ مکاتبات در همان روز پاسخ داده می شود و شاید حدود ۵ در صد این مکاتبات نیاز به بررسی سوابق و اسناد بایگانی سال های گذشته و یا مکاتبه با سایر ادارات ثبت احوال شهرستان ها و استان دارد که در این خصوص نیز سعی می شود با پیگیری در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و تحویل ارباب رجوع محترم داده می شود.

سعی و تلاش مجموعه اداره ثبت احوال که از جمله ادارات پرمراجعه می باشد کسب رضایت مردم شریف و نجیب لارستان بزرگ خواهد بود که  امید است با تلاش کارکنان این مجموعه حاصل گردد.  ثبت احوال لارستان یکی از مردمی ترین ادارات منطقه بوده که با اتفاقات بزرگ زندگی مردم ( تولد ازدواج طلاق وفات ) همراه بوده می باشد و در قالب طرح دهگرشی به میان روستائیان و مردم عزیز نیز مراجعه نموده و با آنها نیز در ارتباط نزدیک می باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ایزدی :‌بسته بودن درب ثبت احوال لارستان تنها برای مراجعین بدون ماسک است؛‌ 95درصد مکاتبات همان روز پاسخ داده میشود”

  1. لاری گفت:

    با سلام. در این ایام که فراگیری کرونا در کشور، خصوصا شهرستان لار همه مردم را درگیر کرده، بنده شخصا شاهد زحمات پرسنل اداره ثبت احوال لار بوده ام. شاید باورش سخت باشد در حالیکه بانک ها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا از گرفتن وجوه نقد خودداری میکنند،برای تعویض شناسنامه فرزندم به اداره ثبت احوال مراجعه کردم و شاهد بودم پرسنل ثبت احوال در حال تعویض شناسنامه های مستعمل مردم هستند .سپاس از زحمات این زحمتکشان

  2. ناشناس گفت:

    سلام
    ضمن تشکر ازمسوولین محترم میلاد لارستان بابت پیگیری مجدانه خبرهای دریافتی از شهروندان ،خدا را شکر که درها گشوده شد .جای خوشوقتی دارد که رسانه ها اینقدر تاثیر گذارند این یعنی دست یابی رسانه به جایگاه واقعی .خداقوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین