جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

عیدانه پزشکان متخصص در اقدامی جهادی به مردم روستای کهنه مرکزی

در اقدامی جهادی به مناسبت عید غدیر خم، پزشکان متخصص مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار، مردم روستای کهنه مرکزی را ویزیت کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در اقدامی جهادی به مناسبت عید غدیر خم، پزشکان متخصص مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار، مردم روستای کهنه مرکزی را ویزیت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، طی هماهنگی به عمل آمده با پزشکان متخصص شاغل در این مرکز و هم زمان با روز عید سعید غدیر خم در اقدامی جهادی و خودجوش ۵ پزشک متخصص در رشته های جراحی(دکتر رضایی)، مغز و اعصاب(دکتر اشکوه)، اطفال(خانم دکتر غفوری)، داخلی(خانم دکتر رادمرد)، زنان(خانم دکتر نوروزی) و تعدادی از پرسنل به روستای کهنه مرکزی اعزام و مراجعه کنندگان را به صورت رایگان ویزیت و با توجه به شیوع بیماری کرونا با در اختیار قرار دادن پمفلت های آموزشی نسبت به راهنمایی مراجعه کنندگان اقدام کردند.

لازم به ذکر است که طی همین روز تعداد ۱۷۰ ویزیت انجام شد.

در پایان دکتر رضایی به عنوان رئیس بیمارستان و به نمایندگی از پزشکان از دهیاری روستای کهنه مرکزی به خاطر همکاری با کادر درمان تشکر و قدردانی و تعداد ۱۰۰ عدد ماسک به این دهیاری اهداء کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین