شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

انجام ۱۷۰ ویزیت و عمل رایگان چشم با بازگشت متخصص لارستانی از تهران

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر، با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران لارستان، ۱۷۰ نفر در قالب اردوی…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر، با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران لارستان، ۱۷۰ نفر در قالب اردوی جهادی از خدمات چشم پزشکی بهرمند شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا، دکتر محمد آزادگان اظهار داشت: بازگشت دوباره دکتر مهدی زاده پس از گذشت تنها چند ماه از آخرین حضور و ویزیت ۲۰۰ بیمار کم برخوردار می تواند نوید بخش این مهم باشد که پتانسیل های بالقوه و بعضاً بالفعل مجموعه بهداشت و درمان لارستان می تواند زمینه بازگشت و حضور متخصصین بومی را برای منطقه فراهم کند.

وی افزود: بر اساس اعلام همکاری قبلی و نظر پزشک، برای سه روز کاری، مطب متخصص چشم در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده و اتاق عمل چشم در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان در اختیار وی قرار گرفت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: طی این سه روز و مصادف با دهه فجر، ۱۷۰ بیمار به شکل رایگان، ویزیت و در مواردی به تشخیص پزشک، مورد عمل‌های جراحی چشم از جمله آب مروارید، لیزر و ناخنک قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: گفتنی است بر اساس درخواست پزشک، دکتر صمد مهدی زاده، ۲۷ عمل جراحی دیگر نیز نوبت دهی شده که در سومین سفر وی به زادگاهش و در آینده ای نزدیک، انجام می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین