یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۱۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در لارستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی، با اعتباری بالغ بر ۱۱۸۴ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی، با اعتباری بالغ بر ۱۱۸۴ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور از افتتاح و بهره برداری ۱۴ پروژه در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجام شده ۱۴ پروژه در قالب پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی در دهه فجر با هزینه کردی بالغ بر ۱۱۸۴ میلیارد ریال آماده افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی ضمن تقدیر از همراهی خیرین در راستای تکمیل پروژه های دهه فجر، خاطر نشان کرد: با تامین اعتباری بالغ بر ۸۷۴ میلیارد ریال معادل ۸۰درصد از کل اعتبارات هزینه ای عمرانی، ۱۲ پروژه به شکل صد در صد با هزینه کرد دولتی و با تامین اعتبار ملی یا استانی ساخته شده است.

دکتر سلمان پور اذعان داشت: خرسندیم تا در میان پروژه های قابل افتتاح دهه فجر علوم پزشکی لارستان، شاهد بهره برداری از فاز دوم اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) لارستان به عنوان یکی از به روزترین بخش های جراحی در استان فارس با ۹ اتاق عمل و در متراژ ۷۳۷ مترمربع باشیم که با مشارکت خیرین خوش نام منطقه تکمیل و به پایان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم پس از افتتاح بخش جدید اتاق عمل بیمارستان لار در فاز نخست، به زودی نیز شاهد افتتاح فاز دوم این بخش شامل کلینیک قلب و عروق حضرت فاطمه(س) و بخش آنژیوگرافی با متراژ ۷۴۸ مترمربع باشیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: سلف سرویس دانشجویی دیگر پروژه قابل افتتاحی است که در دو طبقه و با متراژ ۴۰۰ مترمربع، با مشارکت خیرین باهمت منطقه ساخته شده و در هفته پیش رو افتتاح می شود‌.

وی با اشاره به احتمال حضور استاندار فارس در روزهای پایانی دهه مبارک فجر بیان داشت: علاوه بر پروژه های مذکور، ساختمان آموزشگاه بهورزی واقع در پردیس علوم پزشکی لارستان با متراژ ۱۰۴۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی نیز جز پروژه هایی است که افتتاح خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین