شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

19 روستای بخش مرکزی لارستان صاحب پارک می شوند

معاون استاندار با فارس و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: برنامه محوری در استفاده از اعتبارات، موجب کاهش هزینه ها و کمینه سازی ضایعات می شود. به گزارش میلاد لارستان…

معاون استاندار با فارس و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: برنامه محوری در استفاده از اعتبارات، موجب کاهش هزینه ها و کمینه سازی ضایعات می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم افتتاح تامین تجهیزات پارکی، تفریحی، ورزشی و بدنسازی ۱۹ روستای بخش مرکزی شهرستان که با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری، علی پیروز بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین، شهرداران و دهیاران برگزار شد؛ در سخنانی گفت: نیازسنجی در بین روستاهای شهرستان و ایجاد مدیریت واحد برای خرید و توزیع اقلام پارکی، تفریحی و ورزشی از جمله اقدامات خوبی است که از چندین جهت قابل توجه و اهمیت است. اول اینکه خرید متمرکز، صرفه اقتصادی را در پی دارد و از هدر رفت سرمایه و اعتبار دهیاری ها جلوگیری می کند و باعث ایجاد تخفیف و صرفه و صلاح دولت می شود. دوم اینکه اعتبارات اگر در اقلام اساسی و زیربنایی هزینه نشود ممکن است به سمت مصرف نیازهای روزمره برود و خیلی تاثیری بر تغییرات و رشد و توسعه روستاها نداشته باشد.

وی با بیان اینکه فایده بعدی این اقدام جلوگیری از ایجاد شائبه تبعیض در خدمات رسانی به روستاها می‌شود، افزود: استفاده هماهنگ از اعتبارات دهیاری و مصرف آن در اقلامی که نیاز مشترک روستاهاست، نوع نگاه یکسان مسئولان در افکار عمومی به روستاها را تقویت می‌کند.

نماینده عالی دولت در لارستان ادامه داد: چهارم اینکه اقدام دهیاران و بخشداری مرکزی، نشان دهنده همگرایی، همراهی و هم افزایی دهیاران است که با هماهنگی و اقدام مشترک می توان کارهای اساسی و زیربنایی را رونق داد.

حسنی اضافه کرد: نهایتاً اینکه برنامه محوری باعث جلوگیری از روزمرگی می شود، همانطور که قبلاً هم به بخشداران گفتم، باید وحدت رویه ای ایجاد کنند بین دهیاران که با اقدامات هماهنگ بتوانند استفاده بهتر و مفیدتر از اعتبارات در اختیار داشته باشند و کمینه سازی ضایعات را در هزینه ها مورد توجه قرار دهند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار مرکزی و دهیاران روستاهای این بخش برای تقویت رونق تولید در شهرستان تاکید کرد که اقلام تولیدی داخل شهرستان می بایستی در اولویت قرار گیرد تا رونق تولید در این منطقه رشد کند و اشتغال زایی ایجاد گردد.

علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان نیز در خصوص تجهیزات خریداری شده تفریحی برای ۱۹ روستای این بخش گفت: این تجهیزات پارکی، ورزشی و بدنسازی برای روستاهای براک، کورده، کرمستج، بائن، هرمود عباسی، زاهدمحمود، اوه، علی آباد زاهدمحمود، درز، بلوچی، کهن برهان، شتوان، سایبان، سردشت، مهرآباد، زیارت، چاه نهر، بیخویه و علی آباد مرکزی می باشد که با اعتبار کاملا دولتی به مبلغ حدود ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده است که در هفته دولت تقدیم مردم این روستاها می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین