یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساخت شهربازی بجای بندرعباس در اوز

با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، فرماندار اوز، مسئولین و جمع زیادی از مردم فاز یک شهربازی اوز در بوستان نوروز افتتاح شد. به گزارش میلاد…

با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، فرماندار اوز، مسئولین و جمع زیادی از مردم فاز یک شهربازی اوز در بوستان نوروز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، فاز یک این شهربازی به همت سرمایه گذار علی اکبر حلاجی با ۵۳ دستگاه بازی مدرن و با کیفیت و اشتغال زایی برای ۱۶ پرسنل به بهره برداری رسید و به زودی ۱۲ دستگاه بازی به این مجموعه اضافه و پرسنل آن به ۳۵ نفر خواهد رسید.

شاهرخ امیری سرپرست شهرداری اوز عنوان کرد: این طرح در ۵ فاز و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است که امروز فاز یک آن به بهره برداری می رسد.

وی مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های عمومی را لازمه رشد و توسعه شهری دانست.

محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ۲۲ بهمن گفت بیش از ۳۰ طرح با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

فرماندار خاطر نشان کرد: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار می شود و ۲ کاندید از شهرستان اوز تایید صلاحیت شده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با قدردانی از علی اکبر حلاجی و برادران رفعتی در سرمایه گذاری مناسب در این شهرستان و همچنین فرمانداری شهرستان اوز به خاطر انجام بیش از ۳۰ طرح با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان قدردانی نمود.

سرمایه گذار مجموعه شهربازی آخرین سخنران این مراسم بود که بیان کرد قرار بود این شهربازی را در شهر بندرعباس احداث کنیم، اما به اتفاق دوستان و آشنایان تصمیم گرفتیم که این طرح را در زادگاه خودم اوز پیاده کنیم و اوز را به قطب تفریحی و گردشگری تبدیل شود‌.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ساخت شهربازی بجای بندرعباس در اوز”

  1. شهروند. اوز گفت:

    آفرین بر آقای. حلاجی که به زادگاه خوداوز خدمت کرده اند. ما هر چه. داریم. از همت. خیران. و همشهریان. عزیز. است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین