جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ماراتن 1840 نفری لارستان تا شنبه ادامه دارد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان در جریان بازدید فرماندار ویژه لارستان از حوزه های امتحانی کنکور کرونایی ۹۹ گفت: ۱۸۴۰ داوطلب کنکور سراسری در لارستان به…

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان در جریان بازدید فرماندار ویژه لارستان از حوزه های امتحانی کنکور کرونایی ۹۹ گفت: ۱۸۴۰ داوطلب کنکور سراسری در لارستان به رقابت می پردازند.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و معاونین مدیریت آموزش و پرورش لارستان و دیگر مسئولین، از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان یکی از حوزه های برگزاری کنکور سراسری شهرستان بازدید کردند. در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه های برگزاری کنکور سراسری به نحوه برگزاری این آزمون پرداخته شد.

به گفته مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، ۱ هزار و ۸۴۰ داوطلب کنکور سراسری در ۸ حوزه امتحانی در رشته های تجربی، ریاضی و فنی، علوم انسانی، زبان خارجه و هنر در لارستان به رقابت می پردازند. وی ادامه داد: این آزمون از روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد، که از این تعداد ۱۱۷۹ نفر دختر و ۶۶۱ پسر هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه بیشترین شرکت کنندگان در رشته تجربی و کمترین در رشته هنر هستند؛ گفت: آزمون سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای بزرگ اجرا می‌شود و مراقبان بهداشتی، امنیتی و آموزشی نیز از سوی دانشکده علوم پزشکی، اورژانس، فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش مستقر هستند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین