شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

۱۳۰۰ کنکوری در لارستان با داوطلبان سراسر کشور رقابت می‌کنند

جلسه توجیهی عوامل اجرایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، با…

جلسه توجیهی عوامل اجرایی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، با حضور عبدالحمید اخوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان معاونین و عوامل اجرایی جلسه توجیهی کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سالن رضوان مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه اخوان ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از حسن توجه عوامل آزمون کنکور سراسری را یکی از نگرانی‌های والدین برای فرزندانشان برشمرد و افزود: مجموعه آموزش و پرورش با انتخاب مکان‌های مناسب و بدون استرس، محیطی آرام را برای داوطلبان فراهم کرده است تا شاهد موفقیت این عزیزان کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها در روند اجرای آزمون باشیم.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در پایان رعایت نکات ایمنی و حفاظتی و موارد برگزاری افزود: حفظ آرامش داوطلب در زمان بازرسی‌ها و همچنین روند اجرای فرایند از نکات مهمی است که عوامل اجرایی و برگزار کننده باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئولین مربوطه با تشریح موارد برگزاری آزمون در زمینه روند اجرا و موارد حراستی و حفاظتی توضیحات را ارائه کردند.

دومین نوبت کنکور سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ هماهنگ با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه با حضور ۱۳۰۱ نفر داوطلب در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر و زبان‌های خارجه در ۴ حوزه امتحانی شهید فراست، اندیشه، شهید نصیری و شهید زرگری در لارستان برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین