جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

200 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در اوز ساخته می شود

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان نوبنیاد  اوز گفت: در قالب طرح اقدام ملی ۲۰۰ واحد مسکونی در جنب دانشگاه پیام نور مرکز اوز ساخته می شود. به گزارش میلاد لارستان به…

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان نوبنیاد  اوز گفت: در قالب طرح اقدام ملی ۲۰۰ واحد مسکونی در جنب دانشگاه پیام نور مرکز اوز ساخته می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس بهرام دوستی روشن  بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های توسعه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهرستان تاکید کرد و افزود: جدا شدن اوز و موجودیت یافتن این شهرستان به عنوان یک شهرستان مستقل فرصتی است که باید همه دلسوزان و دست اندرکاران و مدیران و فعالان اقتصادی و خیرین از آن در جهت توسعه شهرستان استفاده کنند .

وی با اشاره به اینکه  مسکن محلی برای زندگی، کار، تولید و امنیت است ، تامین مسکن مناسب برا یهمه اقشار با سطوح درآمدی مختلف را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست .

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان با یاد آوری تاریخچه تاسیس بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن در  ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام راحل به منظور تامین مسکن محرومان تاسیس  و متولی توسعه و عمران روستاها و ساخت واحدهای مسکونی شهرها شد و من خوشحالم که با همکاری مسئولان ذیربط به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار  اوز، شهردار، اعضای شوراهای شهر، شهرستان، بخش و روستاها در تدارک ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر اوز هستیم.

دوستی روشن رسانه را عامل توسعه و پیشرفت و وحدت در جامعه دانست و گفت: من درباره فرهنگ و ادب شهرستان از قبل مطالب زیادی شنیده بودم ولی روز اولی که به عنوان مسئول وارد این شهرستان شدم نمودهای فرهنگی را از طریق رسانه‌های پرتلاش ملاحظه کردم.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز افزود: بنیاد در این شهرستان نوپاست. پرونده های شهرستان را از لار اخذ نموده ایم  و کارهای خرد و کلان را با جدیت شروع کردیم که در مرحله اول اقدامات ثبت نام و اقدام طرح ملی ۲۰۰ واحد مسکونی است که در جنب دانشگاه پیام نور مرکز اوز ساخته می شود.

وی اضافه کرد : با کوشش این اداره پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به سازندگان واحدهای مسکونی با کارمزد بسیار ناچیز و مدت ۱۵ ساله در دست توزیع داریم که از متقاضیان درخواست می شود با در دست داشتن پروانه ساختمان برای اخذ وام مراجعه کنند.

دوستی روشن ادامه داد : سند دار کردن املاک روستاها از دیگر اقدامات این نهاد است. تا کنون توانسته ایم افزون بر ۱۲۰ سند رسمی در بخش مرکزی و بیدشهر صادر کنیم که از ادارات ثبت اسناد و املاک لارستان و بخش جویم سپاسگزاری می شود.

وی افزود: طرح واگذاری زمین در روستاها به عهده ماست و زیرساخت‌ها برای واگذاری زمین در شهرک توحید مهیا شده است و برای توسعه آن ۶۰ هزار متر مربع زمین در غرب و شرق شهرک توحید در حال بررسی است و در آینده اقدام لازم به عمل آید.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان اوز اضافه کرد : کسانی که زمین های واگذاری را تا ۴۲ ماه نساخته اند فرصت می‌دهیم با تخفیف ۷۵ درصدی تا زودتر زمین‌های خویش را بسازند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین