شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انجام چند طرح عمرانی، زیر بنایی، ورزشی و تولیدی در بخش صحرای باغ

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار؛ چندین طرح عمرانی، زیر بنایی، ورزشی و تولیدی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار؛ چندین طرح عمرانی، زیر بنایی، ورزشی و تولیدی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در سومین روز از هفته دولت، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لار، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، جهانبانی رییس دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، جانشین فرماندهی انتظامی و سپاه و روسای ادارات جهاد کشاورزی، برق، گاز، منابع طبیعی، امور آب، کتابخانه های عمومی، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، دامپزشکی، اعضا شورای اسلامی شهر و بخش، چندین طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

مسئولین ابتدا به روستای دیده‌بان رفتند و گلزار مطهر شهدا این روستا را گلباران و عطر افشانی نمودند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان کلنگ آغاز ساخت بوستان روستای دیده بان را به زمین زد.

این بوستان قرار است در زمینی به مساحت دو هکتار با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در فاز اول توسط دهیاری، شورا و خیرین روستا احداث گردد.

معاون استاندار فارس سپس به همراه امام جمعه و مسئولین ادارات به روستای گاوبست رفتند و کتابخانه این روستا را افتتاح نمودند.

این کتابخانه ۱۰۰ متر مربع زیربنا دارد و با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون ریال توسط اداره کتابخانه های شهرستان تجهیز شده است.

در ادامه مسئولین به روستای کارگاه رفتند و بوستان شادروان حمیدرضا آزادی این روستا را افتتاح کردند.

این بوستان در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد ریال احداث شده است.

مسئولین سپس به روستای باغ عزیمت کردند و بخش دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستای باغ را افتتاح کردند.

این واحد دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و تجهیز شده است.

نماینده عالی دولت در لارستان و هیئت همراه سپس به روستای ده میان رفتند و ساختمان دهیاری این روستا را به بهره برداری رساندند.

این ساختمان ۱۰۰ متری زیربنا دارد و افزون بر دو میلیارد ریال برای آن توسط دهیاری هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سفرش به بخش صحرای باغ همزمان ۳ خانه ورزش روستایی را در روستای حسین آباد به نمایندگی از روستاهای کردشیر، کارگاه و حسین آباد را با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال افتتاح کرد.

جلیل حسنی و همراهان سپس به روستای دشتی رفتند و واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه آقای شفیعی را افتتاح نمودند.

این واحد مرغداری در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع با زیربنای ۳ هزار مترمربع با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

مسئولین در ادامه به روستای زروان رفتند و درمانگاه مرکز درمانی خیریه حاج عبدالله پور احمدی را در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۱۰ متر مربع افتتاح کردند. برای ساخت و تجهیز این مرکز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

این مرکز درمانی شامل بستری مردان و زنان، مطب، داروخانه، کارشناس مامایی و غیره می باشد.

همچنین زیرسازی، آسفالت و لبه گذاری یکی از خیابان های شهرک زروان هم امروز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در ادامه قدرت مانور ۴٫۲ کیلومتر شبکه سیمی جهت رفع افت ولتاژ و توسعه فیدر ۱ کیلومتر شبکه سیمی جهت رفع افت ولتاژ روستاهای زروان، دشتی، هرمود، دیده بان، کردشیر و بند و بست نیز همگی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و همچنین زیرسازی و آسفالت معابر روستای باغ نیز با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه لارستان در سفر به بخش صحرای باغ همچنین چند طرح نیمه تمام را نیز بازدید کرد و از روند اجرای عملیات این پروژه ها اطلاع یافت.

اولین طرح بازدید شده توسط جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و هیئت همراه سالن ورزشی روستای باغ بود که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیرهزینه شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای باغ نیز با مشارکت دولت و خیر در حال انجام می باشد که تاکنون برای این طرح نیز ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان همچنین از یک واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای در حال احداث آقای هارون معتمدی در روستای دشتی نیز بازدید کرد.

این واحد مرغداری نیز در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع با زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع ساخته شده است که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن تاکنون ۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است. فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید آمادگی کامل خود و مجموعه دستگاه اجرایی شهرستان با هر نوع سرمایه گذار داخلی و خارجی اعلام کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین