سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

کشف 539 هزار نخ سیگار در محور بندرعباس به لار

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد. علیرضا گزمه گفت: در…

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد.

علیرضا گزمه گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی بندرخمیر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله قاچاق توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با رصد فعالیت قاچاقچیان، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات منسجم پلیسی خودروهای مذکور را در محور “بندرعباس – لارستان” متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خوردروهای مذکور ۵۳۹ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ گزمه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده و با همکاری صمیمانه در جهت ساختن جامعه ای امن و سالم و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و به چرخش افتادن چرخه اقتصاد کشور پلیس را یاری و همراهی کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین