پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح یک واحد مرغداری در لارستان همزمان با هفته دولت

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در سومین روز از هفته دولت از افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در این شهرستان خبر داد . به…

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در سومین روز از هفته دولت از افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، محمدجواد مظفری گفت : افتتاح این واحد پرورشی ‌با حضور جلیل حسنی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، جهانبانی ؛ مسئول دفتر نماینده شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات لارستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد ، در روستای دشتی از توابع بخش صحرای باغ قرار دارد ، افزود :برای اجرای این طرح ۴۰ میلیارد ریال، تماما با سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده که ظرفیت تولید سالیانه این مرغداری ۲۴۰ تن گوشت سفید است .

او در ادامه بیان کرد : این مرغداری چهل و هشتمین واحد مرغ گوشتی شهرستان است که با افتتاح و بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال برای ۳ نفر بصورت دائم و ۲ نفر موقت فراهم شد .

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : شهرستان لارستان با ۴۸ واحد مرغ گوشتی رتبه ۸ استان را در تولید گوشت سفید داراست .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین