جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در لارستان

رئیس سازمان انتقال خون لارستان گفت: پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در لارستان برگزار می‌شود. جعفر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه با توجه…

رئیس سازمان انتقال خون لارستان گفت: پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در لارستان برگزار می‌شود.

جعفر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه با توجه به نگرانی مردم از ابتلا به کرونا در محل اهدا خون، روزانه تمامی سطوح ضدعفونی می‌شود، اظهار داشت: اهداکنندگان در همان بدو ورود مورد تب سنجی با دستگاه‌های لیزری قرار می‌گیرند و به افراد بدون ماسک هم ماسک اهدا می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

رئیس سازمان انتقال خون لارستان بابیان اینکه اهداکنندگان باید کارت ملی به همراه داشته باشند، افزود: حداقل سن قابل‌قبول برای اهدای خون ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۶۵ سال است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و کمبود شدید خون پایگاه‌های انتقال خون لارستان در روزهای تاسوعا و عاشورا فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: در هر دو پایگاه شهرجدید و شهرقدیم در ساعات ۸ تا ۱۳ آماده خون‌گیری از اهداکنندگان است.

این مسوول بیان کرد: با توجه به شروع ویروس کرونا می‌توانند از سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون برای دریافت نوبت به آدرس nobatdehi.ibto.ir مراجعه کنند.

جمالی با اذعان به اینکه پویش نذر خون از تاسوعای حسینی آغازشده و تا اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تداوم دارد، خاطرنشان کرد: نوع دوستان و همشهریان می‌توانند در تمامی طول هفته با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون لارستان نسبت به مشارکت در این امر نیک اقدام به خون دهی برای بیماران نیازمند کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین