شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای پروژه فیبرنوری لارستان در پله رکود!!

  با وجود وعده اجرای فیبرنوری در لارستان، تاکنون اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است. به گزارش میلاد لارستان، فیبر نوری داری پهنای باند بسیار بالاتر از کابل‌های…

 

با وجود وعده اجرای فیبرنوری در لارستان، تاکنون اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش میلاد لارستان، فیبر نوری داری پهنای باند بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی است، با فیبر نوری می‌توان داده‌های تصویر، صوت و داده‌های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد. امروزه مخابرات فیبر نوری، به دلیل پهنای باند وسیعتر در مقایسه با کابل‌های مسی، و تاخیر کمتر در مقایسه با مخابرات ماهواره ای از مهمترین ابزار انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.

در مهرماه سال ۱۴۰۲ خبری به نقل از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس بر روی خروجی برخی پایگاه‌های خبری قرار گرفت که در سایت میلاد لارستان اینگونه بازنشر شد: پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها در حال حاضر در ۶ شهر پرجمعیت استان فارس منعقد شده است، در شهر کازرون توسط وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید، برای شهر صدرا تفاهم نامه به امضا رسید و در چهار شهر دیگر استان شامل آباده، اقلید، لارستان و جهرم عملیات عمرانی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

بنا به بررسی‌های انجام شده، متأسفانه تا زمان تنظیم این مطلب، اخباری درخصوص عملیاتی شدن پروژه فیبرنوری در سطح لارستان مخابره نشده است و تنها این خدمت منوط به بانک‌ها شده است و فعلاً خبری از توسعه این فناوری به سایر حوزه‌های عمومی و خانگی وجود ندارد.

میلاد لارستان آماده پاسخگویی و اعلام‌نظر مدیر مخابرات لارستان درباره اجرای فیبرنوری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین