سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

راه اندازی سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار

مدیر اداره گاز لارستان از شروع به فعالیت سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار خبر داد. محمدحسین اعتمادپور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از شروع به…

مدیر اداره گاز لارستان از شروع به فعالیت سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار خبر داد.

محمدحسین اعتمادپور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از شروع به فعالیت سومین جایگاه سوخت CNG در شهر لار خبر داد و اظهار داشت: سال ساخت تجهیزات مربوط به این جایگاه مربوط به سال ۸۶ است ولی ساخت جایگاه در سال ۸۹ تا ۹۰ تقریبا تکمیل شد و مقداری جزئیات آن نیز اکنون تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این جایگاه متعلق به شهرداری لار است، افزود: این جایگاه سوخت CNG دارای ۸ نازل است.

مدیر اداره گاز لارستان با بیان اینکه از سه جایگاه  سوخت CNG شهر لار یک مورد مربوط به بخش خصوصی و دوتای دیگر متعلق به شهرداری لار است، تصریح کرد:  با اجرای گازرسانی به بخشهای مختلف شهرستان لارستان که در حال انجام است امکان ایجاد جایگاههای CNG در این مناطق فراهم خواهد شد.

این مسوول با اذعان به اینکه با اتمام گازرسانی به بخش بیرم در حال حاضر امکان استقرار جایگاه CNG وجود دارد، ادامه داد: با ورود بخش خصوصی یا شهرداری ها می توان جایگاههای CNG را افزایش داد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه گازاز نوع سوخت طبیعی است و آلودگی آن خیلی کمتر از بنزین بوده و محیط زیست را کمتر دچار مخاطره می کند، خاطر نشان کرد:هزینه گاز نسبت به بنزین کمتر بوده و از مردم تقاضا می شود از آن به عنوان سوخت پاک استفاده کنند.

مدیر اداره گاز لارستان اضافه کرد: سرمایه گذاران می بایست جهت اخذ مجوز و سیر مراحل اداری ایجاد ایستگاه CNG از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی اقدام کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین