شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف ۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در لارستان

۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در لارستان کشف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،سرهنگ امجدی، فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل…

۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در لارستان کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،سرهنگ امجدی، فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل جاده لارستان به هرمزگان و با اشراف اطلاعاتی به دو دستگاه خودرو کامیون و وانت نیسان مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در زیر بار علوفه دام به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

سرهنگ امجدی گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ارزش سوخت‌های کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف کالای قاچاق در لارستان

اتوبوس حامل ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد.

به گزارش به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده بندر عباس – لارستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس هزار و ۸۷۷ ثوب انواع پوشاک قاچاق،۲۰ دستگاه اتوی مو و صد عدد لامپ مهتابی قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین