پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طاهری:بانکها از واحدهای تولیدی لارستان حمایت کنند؛‌سختگیری بی مورد ممنوع

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان همچنین از بانک‌های عامل در شهرستان خواست ضمن رعایت قوانین، در فرآیند اخذ ضمانت از ارباب رجوع بخصوص صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی‌ مشکل‌دار،…

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان همچنین از بانک‌های عامل در شهرستان خواست ضمن رعایت قوانین، در فرآیند اخذ ضمانت از ارباب رجوع بخصوص صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی‌ مشکل‌دار، تسهیل‌گری بیشتری کنند و تلاش نمایند تا روند حمایت از صنعت و تولید در شهرستان، بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ چهارمین جلسه شورای هماهنگی بانکها و شورای اشتغال شهرستان لارستان به ریاست احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و با حضور کلیه اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی تاکید کرد: بانکها بر اساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه، همکاری کنند.

احسان طاهری با بیان اینکه بانک‌های عامل این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان همکاری بیشتری داشته باشند، خواستار تسهیل در ضمانت های بانکی، شفاف سازی در اطلاع رسانی، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان همچنین از بانک‌های عامل در شهرستان خواست ضمن رعایت قوانین، در فرآیند اخذ ضمانت از ارباب رجوع بخصوص صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی‌ مشکل‌دار، تسهیل‌گری بیشتری کنند و تلاش نمایند تا روند حمایت از صنعت و تولید در شهرستان، بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، توجه به تولیدات داخلی و حمایت از صنعت و تقویت این روند باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، برخی بانک‌های عامل شهرستان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید، خوب عمل کردند، اما نیاز است تا این روند مطلوب در بین تمامی بانک‌های عامل شهرستان تسری پیدا کرده و تقویت صنعت، تولید و اشتغال در شهرستان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

طاهری با تاکید بر اینکه سختگیری‌های بی مورد و موانع بر سر راه صاحبان صنایع برای دریافت تسهیلات رونق تولید از سوی بانک‌ها ایجاد نشود، گفت: در سال جهش تولید، حفظ تولید و اشتغال و تلاش برای تقویت این دو مهم از سیاست و برنامه‌های اصلی است و نیاز است تا در راستای تحقق این موضوعات، بانک‌ها در اخد تضامین و همچنین روند رسیدگی و پرداخت تسهیلات رونق تولید به صاحبان صنایع در شهرستان، تسهیل‌گری ویژه را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان گفت: بانک ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر با متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی نیز همکاری کنند.

طاهری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی که متعهد به اجرای مصوبات جلسه شورای اشتغال بوده، موظف هستند نسبت به پیگیری مستمر مصوبات در بخش های مختلف تلاش کنند.

وی در پایان بر پیگیری مسئولان ادارات شهرستان برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

در ادامه مهدی قاسمی معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام (ره) و دیگر اعضا جلسه نیز گزارشی از اقدامات خود در خصوص وضعیت اشتغال ارائه کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین