پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری کارمند متخلف بانک در شهرستان اوز

فرمانده انتظامی اوز از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، بیش از ۱۳ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز کرده…

فرمانده انتظامی اوز از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، بیش از ۱۳ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز کرده بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی محمدیان گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر برداشت وجه غیر قانونی توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

او گفت: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک‌های دولتی از حساب تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی اوز گفت: بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و حراست بانک وی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدیان با بیان اینکه متهم برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، عنوان داشت: وی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برداشت غیرمجاز در بانک اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین