یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

بانک‌های لارستان در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی باید بیشتر تلاش کنند

  معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای…

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلسه شورای هماهنگی بانکهای لارستان به ریاست احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و با حضور روسای بانکهای شهرستان برگزار شد.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان مشکلات بانک های شهرستان خصوصا موضوع معوقات را یکی از موضوعات مهم دانست و بر لزوم تلاش و همراهی همه دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، دهیاری ها، شوراها و معتمدین و… برای رفع این معضل تاکید کرد.

احسان طاهری با عنوان این مطلب که یکی از دستورالعمل های مهم در کشور که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری و ریاست جمهور هست موضوع ازدواج ، فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور است، اظهار داشت: برای دستیابی به این مهم باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم و یکی از این پتانسیل‌ها، موضوع تسهیلات ازدواج و فرزندآوری است.

وی برعدم سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن نیز تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش کنند.

طاهری در پایان ضمن تاکید بر آسان سازی ارائه تسهیلات بانکی به کشاورزان هم گفت: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند تسهیلات اعطایی به آنها باید در اولویت کارتمامی بانک ها قرار گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین