سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

تقدیر فرمانده سپاه لارستان از خدمات پرسنل اورژانس لارستان

به مناسبت روز اورژانس وفوریت های پزشکی،فرماندهی سپاه لارستان با رئیس و پرسنل مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به تقل از روابط…

به مناسبت روز اورژانس وفوریت های پزشکی،فرماندهی سپاه لارستان با رئیس و پرسنل مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به تقل از روابط عمومی سپاه لارستان، همزمان با ۲۶ شهریورماه روز اورژانس و فوریت های پزشکی، فرماندهی و جمعی از پایوران سپاه لارستان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان، با رئیس و پرسنل این مرکز دیدار کردند.
سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه لارستان در این دیدار ضمن عرض تبریک و خداقوت به جناب آقای حاجی رجبی و همکاران پرتلاش

وی در مراکز اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان ، از همکاری مخلصانه این مرکز با مجموعه سپاه و بسیج در ماموریت های گوناگون تشکر و قدردانی نمود.

در انتهای این دیدار فرمانده سپاه لارستان و پایوران همراه وی، با اهدای شاخه گل به پرسنل مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لارستان از زحمات شبانه روزی کارکنان این مرکز تجلیل نمودند.

لازم به ذکر است به همین مناسبت، فرماندهان حوزه های مقاومت و بسیجیان نیز با حضور در پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای سراسر لارستان از زحمات و مجاهدت های این عزیزان تقدیر کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین