جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بیمارستان لار به پیشرفته ترین دستگاه استریل پلاسما مجهز شد

مرکز آموشی درمانی امام رضا(ع) لارستان به دستگاه پیشرفته استریل پلاسما مجهز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان…

مرکز آموشی درمانی امام رضا(ع) لارستان به دستگاه پیشرفته استریل پلاسما مجهز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع)، دکتر بهزاد رضایی با اشاره به تجهیز این مرکز به دستگاه استریل پلاسما اظهار داشت: با همت و خیرخواهی خیر بزرگوار لارستانی اولین دستگاه استریل به روش پلاسما، به ارزش ۴۴۰۰ میلیون ریال خریداری شد.

وی با اشاره این نکته که تجهیزات استریل خریداری شده فعلی جز پیشرفته ترین هاست، افزود: این دستگاه قادر است با درجه حرارت حداکثر ۵۰ درجه و رطوبت پایین،  ابزار جراحی و ست های پزشکی ( قلبی و عروقی ، چشمی و ….) را ضد عفونی نماید که این مهم آسیب به تجهیزات در زمان استریل را به حداقل رسانده و عمر مفید آنها را افزایش می دهد.

دکتر رضایی گفت: حجم بالای مخزن استریل این دستگاه می تواند تعداد زیادی از وسایل پزشکی را در آن واحد استریل نموده که با کاهش زمان استریل و افزایش کیفیت ضدعفونی تجهیزات می توانیم در شرایط بهتری اتاقهای عمل و بخش های ویژه بیمارستان را پشتیبانی کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین