پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

 جوان ۲۲ ساله لارستانی از مرگ حتمی نجات یافت

با تلاش پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، جوان ۲۲ ساله لارستانی از مرگ حتمی نجات یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات…

با تلاش پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، جوان ۲۲ ساله لارستانی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر امین والی پور سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان اظهار داشت: شامگاه گذشته در پی درگیری جوان ۲۲ ساله ای به ضرب چاقو مجروح شد.

وی اذعان داشت: زمانی که این جوان به بخش اتفاقات بیمارستان رسانده شد با توجه به شدت جراحات وارده با کاهش سطح هوشیاری، خونریزی شدید و آسیب جدی به ریه و پارگی به موازات قلب او روبرو شدیم. بنابراین در کوتاهرین زمان ممکن و پس از بررسی وضعیت جوان، به اتاق عمل منتقل شد.

دکتر والی پور افزود: آسیب های جدی وارد شده به این جوان احتمال بهبود شرایط را کم کرده بود که خوشبختانه طی تلاش یک ساعته دکتر حکیمیان متخصص جراح و دکتر آسیایی متخصص بیهوشی و همراهی تکنیسین اتاق عمل و بی هوشی، عمل وی رضایت بخش انجام شد.

دکتر حکیمیان متخصص جراح این بیمار تصریح کرد: در بدترین شرایط ممکن هم امید خود را از دست نمی دهیم و همه تلاش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم جان بیماران را نجات دهیم. پس از انجام عمل این جوان، وی به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد که بحمدلله طی معاینات انجام شده در وضعیت پایداری قرار دارد و پس از گذراندن دوره نقاهت خود می تواند از بیمارستان ترخیص شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین