جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

گشایش های تازه برای ایجاد مسکن محرومان در شهرستان اوز

بخشدار مرکزی شهرستان اوز در نشست طرح ساخت مسکن محرومان از پشتیبانی نیکوکاران ابراز خشنودی کرد و گفت: باید از همه قابلیت ها و توان خیرین و نیکوکاران و فرصت…

بخشدار مرکزی شهرستان اوز در نشست طرح ساخت مسکن محرومان از پشتیبانی نیکوکاران ابراز خشنودی کرد و گفت: باید از همه قابلیت ها و توان خیرین و نیکوکاران و فرصت های قانونی برای تامین مسکن نیازمندان و محرومان با ماشرکت و همراهی بنیاد مسکن استفاده کرد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، بخشدار مرکزی شهرستان اوز با قدردانی از  بهرام دوستی روشن، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز، در برپایی نشست مشترک فرمانداری شهرستان، بهزیستی، دهیاران و کمیته امداد امام (ره) برای ساخت خانه برای اقشار محروم به ویژه معلولان، بر لزوم تلاش و هماهنگی مسئولان در استفاده مطلوب از تسهیلات دولتی تاکید کرد.

سینا آقایاری با بیان مشکل کمبود زمین در ساخت و ساز برای اقشار آسیب پذیر جامعه، خواستار تلاش دهیاران برای جلب نظر نیکوکاران شهرستان شد تا همان گونه که خیراندیشان تاکنون در زمینه های گوناگون نقش پر رنگی در تامین نیازهای عمومی جامعه ایفا کرده اند در بخش خانه سازی برای محرومان نیز ورود کنند.

در این نشست که با برنامه ریزی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز ترتیب یافت ، مهندس بهرام دوستی روشن اظهار کرد: بنیاد از زمان تاسیس تلاش کرده است از ظرفیت های تسهیلاتی سازمان خود در راستای کمک به تامین نیاز و خواسته های اقشار آسیب پذیر به مسکن اقدامات لازم را صورت دهد.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان اوز با بیان مشکلات مسکن جامعه معلولان، از طرح بنیاد مسکن در ساخت خانه برای این قشر در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: آن دسته از معلولانی که فاقد خانه هستند و یا خانه فرسوده دارند می توانند با تکمیل و ارائه مدارک لازم از تسهیلات وام ۵۰ میلیون تومانی با بهره ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله استفاده و اقدام به ساخت نمایند.

وی افزود:در طول ساخت مبلغ ۳۰ میلیون تومان بلاعوض به معلولان پرداخت می شود.

دوستی روشن در رابطه با تامین زمین گفت:متقاضی بایستی صاحب زمین باشد و در روستاهایی که بنیاد زمین داشته باشد آن زمین را با تخفیف ۲۰ درصدی واگذار می کند.

سرپرست بنیاد مسکن اوز مساحت واحدهای مسکونی که ساخته می شود با طراحی آماده را حداکثر ۶۰ مترمربع اعلام و خاطرنشان کرد: بابت نظارت و طراحی نقشه مبلغی از متقاضی گرفته نمی شود و این در حالی است که مبلغ پانصد هزار تومان بلاعوض نیز به معلول مشمول داده می شود.

در ادامه محمد معتقدی، کارشناس کمیته امداد امام(ره) لارستان، با اعلام این که در روزهای آینده کمیته امداد در شهرستان اوز راه اندازی و مشغول به کار خواهد کرد، گفت:مددجویان معلول چنان چه زیر پوشش کمیته امداد قرار داشته باشند می توانند علاوه بر تسهیلات بنیاد مسکن از سی میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴ درصد و بیست و پنج میلیون کمک بلاعوض استفاده کنند و این پنجاه و پنج میلیون مضاف بر هشتاد میلیون تومان بنیاد مسکن می باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین