جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توجیه بخشداران برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در لارستان

جلسه توجیهی بخشداری‌های شهرستان لارستان در خصوص تعامل با تراکتورداران و لودرداران برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

جلسه توجیهی بخشداری‌های شهرستان لارستان در خصوص تعامل با تراکتورداران و لودرداران برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، گفت: همزمان با شروع کشت پاییزه، برخی از کشاورزان اقدام به شخم مراتع و اراضی ملی می‌کنند که این کار خلاف مقررات بوده و موجب آسیب‌های جدی به عرصه‌های منابع طبیعی می شود.

او، با اشاره به برخورد جدی با خاطیان و کشاورزان متخلف، بیان کرد: به استناد بند ۴ ماده ۶۹ و بند‌های ب، و ماده ۷۰ شرح وظایف شورا‌های اسلامی و بند ۷ ماده ۱۰ اساسنامه تشکیلات، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها موظفند به دهیاران روستا‌های تابعه نسبت به توجیه مردم روستا، کشاورزان و همچنین تراکتورداران اقدام و آنان را از دخالت در اراضی ملی منع می کند.

رضایی، در خصوص مقابله با متصرفان غیر قانونی اراضی ملی، از دهیاران و بخشداران درخواست کرد تا با شناسایی و معرفی افراد خاطی به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، در خصوص راه‌های پیشگیری از تصرف غیر قانونی اراضی ملی بویژه اراضیی حاشیه زمین‌های کشاورزی، تصریح کرد: راه‌های جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی ملی مشخص کردن مرز این اراضی با زمین‌های مستثنیات است که این موضع باید با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی محقق شود.

او، ادامه داد: با همکاری دهیاری‌ها گروهی با حضور تمامی تراکتورداران و لودرداران منطقه در فضای مجازی زیر نظر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تشکیل و موارد و تذکرات لازم در این خصوص ارائه می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین