شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس سابق و بومی منابع طبیعی لارستان مدیر کل فارس شد

رئیس سابق بومی اداره  منابع طبیعی لارستان مدیر کل منابع طبیعی فارس شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از مهر  طی حکمی از سوی عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس…

رئیس سابق بومی اداره  منابع طبیعی لارستان مدیر کل منابع طبیعی فارس شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از مهر  طی حکمی از سوی عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور منصور رضایی به عنوان سرپرست جدید اداره کل در استان فارس منصوب و از زحمات عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل پیشین در زمان تصدی این پست قدردانی شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی فارس با اشاره به تغییرات و جابجایی‌ها در سیستم مدیریتی سازمان‌ها بر هم افزایی و تلاش گسترده در جهت تعالی و رشد سازمانی تاکید کرد و گفت: جابجایی در مسئولیت‌ها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است.

مجتبی دهقان پور حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و افزود: با اقدامات اصولی و علمی در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

منصور رضایی سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس نیز در این مراسم بر عدالت محوری، قانون مداری و خدمت خالصانه در انجام امور تاکید و حفاظت، احیا و توسعه اراضی ملی را سه اصل مهم در این حوزه برشمرد و افزود: دستیابی به این مهم در گرو تلاش و همدلی همه کارکنان است. وی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی یک سازمان در پیشبرد اهداف آن اظهار داشت: ساماندهی منابع انسانی نیازمند تدبیر، آینده نگری، امکان سنجی و توجه ویژه به تخصص و تعهد آن مجموعه است.

وی با تاکید بر پرهیز از تبعیض و ضرورت نگاه عادلانه به نیروی انسانی در دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر ویژه و راهبردی می‌توان در جهت تحقق کارآمد مأموریت‌های سازمانی موفق عمل نمود.

یادآور می شود منصور رضایی اهل جویم  و دانش آموخته کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی گرایش ژئومورفولوژی-هیدرولوژی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از جمله مدیران لارستانی است که سابقه ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های لارستان و شیراز را در کارنامه خود دارد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین