چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

احداث ۳۰ ذخیره گاه آب در ارتفاعات هرم لارستان

به همت همیاران و دوستداران طبیعت شهرستان لارستان ۳۰ ذخیره گاه آب در ارتفاعات کوه هرم لارستان برای بهره برداری در مواقع آتش سوزی احداث شد. به گزارش میلاد لارستان…

به همت همیاران و دوستداران طبیعت شهرستان لارستان ۳۰ ذخیره گاه آب در ارتفاعات کوه هرم لارستان برای بهره برداری در مواقع آتش سوزی احداث شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسعود لادنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان گفت: با توجه به حریق‌های رخ داده در سالیان گذشته در ارتفاعات کوه هرم بخش جویم لارستان، با همت همیاران و طبیعت دوستان شهرستان تعداد ۳۰ ذخیره گاه آب با گنجایش هزار تا سه هزار لیتر برای بهره برداری در مواقع آتش سوزی در ارتفاعات کوه هرم ساخته شد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن و عدم دسترسی به آب در زمان حریق در این منطقه افزود: با احداث این ذخیره گاه‌ها، در مواقع بحران آتش سوزی از بروز خسارت و آسیب جدی به پوشش گیاهی و درختان این منطقه کاسته می‌شود.

لادنی تصریح کرد: اینگونه اقدامات خودجوش برای حفظ و حراست از منابع طبیعی نشانه ترویج و توسعه فرهنگ منابع طبیعی بین اقشار جامعه است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان اضافه کرد: بهبود روحیه جوامع محلی نسبت به محیط پیرامون خود، فرهنگ سازی در بین روستاییان، ایجاد عزم همگانی در حفاظت از منابع ملی و مدیریت و کنترل بهتر و سریع‌تر آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی از نتایج این گونه اقدامات است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین