شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی به ۵ طرح آبخیزداری لارستان

در نشست فرماندار ویژه لارستان با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای اجرای ۵ طرح آبخیزداری لارستان اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان…

در نشست فرماندار ویژه لارستان با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای اجرای ۵ طرح آبخیزداری لارستان اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در شیراز با حجت الله مرادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که مسعود لادنی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی، خواستار حمایت از سرمایه گذاران شهرستان و تامین اعتبار برای تکمیل بندهای خاکی، سنگی و مرمت حوضچه های تغذیه مصنوعی و کنترل سیلاب و آبخوانداری حوزه لارستان شد.

در ادامه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس هم در سخنانی خاطر نشان کرد: تمامی درخواست های مطرح شده توسط فرماندار به جد پیگیری خواهد شد.

در این نشست برای کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی تنگ خوناب از توابع بخش بنارویه ۴۰ میلیارد تومان،کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی بخش بیرم ۴۰ میلیارد تومان، کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی دیده بان بخش صحرای باغ ۴۰میلیارد تومان، کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی روستای دنگز بخش مرکزی ۴۰ میلیارد تومان و برای کنترل سیلاب روستای کرمستج بخش مرکزی لارستان هم ۱۳ میلیارد تومان، در مجموع ۱۷۳ میلیارد تومان بودجه دولتی، تامین اعتبار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین