سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید حسین زاده از فرودگاه لارستان+عکس

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، صبح جمعه ۱۱ مهرماه ۹۹ در بدو ورود از قسمت‌های مختلف اداره‌کل با همراهی مهندس صولتی مدیرکل، فرماندهان سپاه و پلیس، معاونین، حراست و جمعی از مسئولین فرودگاهی بازدید کرد.

اپرون و تاکسی وی ، دیوار حفاظتی بتنی، جاده دسترسي و سایت DVOR، ایستگاه ایمنی و هدایت زمینی هواپیما، تجهیزات شرکت خدمات هوایی سامان ، ترمینال کارگو و ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت‌.

در پایان نیز طی نشستی ضمن اعلام رضایت از عملکرد فرودگاه در جهت توسعه زیرساختها، استفاده از ظرفیت‌های فرودگاه، افزایش پروازهای بین المللی در صورت اخذ مجوز های مربوطه با توجه به شرایط کرونا، معیشت پرسنل، برقراری پرواز مسقط و همچنین راه اندازی و بر بهره برداری هر چه سریعتر از ترمینال کارگو در راستای صادرات بموقع ودر کمترین زمان تاکید و مورد بررسی قرار گرفت‌.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین