جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تعداد جایگاههای عرضه سوخت «یورو4» در لارستان و گراش به 8 جایگاه رسید

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان از افزایش تعداد جایگاههای عرضه سوخت نفت‌گاز «یورو ۴» به ۸ جایگاه در شهرستانهای لارستان و گراش خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان از افزایش تعداد جایگاههای عرضه سوخت نفت‌گاز «یورو ۴» به ۸ جایگاه در شهرستانهای لارستان و گراش خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، مسعود حسنیان اظهار داشت: با پیگيری‌ و رایزنی‌های نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان از ابتدای مهر ماه با افزودن ۲ جایگاه خلیج فارس شهرستان گراش و سلیمان شهرستان لارستان تعداد مجاری که سوخت نفتگاز یورو ۴ را دریافت می کنند به ۸ جایگاه رسیده است.

وی ادامه داد: عرضه سوخت نفتگاز «یورو۴» مطابق توزیع این سوخت در کلان شهرها در اولویت قرار گرفته اما رایزنی های نماینده مردم در این باره، باعث شد این سوخت پاک به لارستان و گراش برسد.

رئیس شرکت نفت لارستان تصریح کرد: فرآورده نفت گاز یورو ۴ تولید شده در پالایشگاه‌های کشور با میزان حداکثر گوگرد ۵۰ppm و مطابق با مشخصات استاندارد عرضه می‌شود و هم‌اکنون نیز، شاهد درصد جذب سهمیه بیشتری جهت توزیع در سایر جایگاه‌های عرضه نفتگاز در شرکت نفت لارستان هستیم.

حسنیان اضافه کرد: علاوه بر جایگاه های خلیج فارس و سلیمان، جایگاه های مسیر بندرعباس-لارستان-جهرم در حوزه فعالیت شرکت نفت لارستان نفتگاز یورو۴ توزیع می کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین