سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

تجلیل از فرماندهی و افسران واحدهای مختلف انتظامی لارستان

به مناسبت هفته ناجا از فرماندهی و افسران واحدهای مختلف انتظامی، قرارگاه پلیس راه جنوب و پلیس فرودگاه لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

به مناسبت هفته ناجا از فرماندهی و افسران واحدهای مختلف انتظامی، قرارگاه پلیس راه جنوب و پلیس فرودگاه لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت شهدای والامقام نیروی انتظامی در سخنانی اظهار کرد: در حقیقت یکی از سخت ترین و پیچیده ترین شغل ها در جامعه، کار در نیروی انتظامی است، چرا که آنچنان نیازمند ظرافت و تدبیر خاصی است که این مهم کمتر در دیگر لایه های اداری و حاکمیتی شبیه آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: پلیس از یک طرف بایستی با اخلاق و رفتار مناسب و از طرف دیگر اعمال قانون و با متخلف برخورد داشته باشد و در ادامه رضایتمندی مردم نیز بوجود آورند تا خدایی نکرده از تنش جلوگیری شود.

حسنی افزود: ایجاد امنیت مطلوب، قطعا رضایتمندی اعضای جامعه را در پی خواهد داشت و خوشبختانه به سبب فعالیت های نیروی انتظامی در تامین امنیت، امروز شاهد این رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به پلیس هستیم و این مهم، نشات گرفته از پیشرفت در عرصه نظم و امنیت است.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در واحدهای مختلف باید با جرائم خرد و بزرگ برخورد کند، گفت: در طول سال نیروی انتظامی متحمل زحمات زیادی می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

حسنی در ادامه با بیان اینکه فرمانده انتظامی شهرستان از اعضاء باتجربه و باتدبیر جلسه شورای تامین است، خاطر نشان کرد: امیدواریم همدلی ها و هماهنگی ها تداوم داشته باشد تا در جامعه شاهد امنیت پایدار باشیم و هم در این شرایط کرونایی سلامت جامعه نیز تصمیم تضمین گردد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی شهرستان لارستان در سلامت جامعه نیز نقش ایفا می‌کنند؛ گفت: در این ایام کرونایی این عزیزان در کنار دانشکده علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا لارستان حضوری فعال داشته که در برقراری سلامت تلاش می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگذاریم این وضعیت خوبی که در شهرستان در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا حکفرماست از بین برود، لذا همه مردم و مسئولین همت کنند و با آگاه سازی و شفاف سازی در جهت پایداری وضعیت سفید شهرستان تلاش کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان و سرهنگ امجدی فرمانده انتظامی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان از فرماندهی و افسران واحدهای مختلف انتظامی لارستان و فرماندهان قرارگاه پلیس راه جنوب و پلیس فرودگاه لارستان تجلیل شد.

در این مراسم همچنین معاون سیاسی فرمانداری، بخشداران مرکزی، صحرای باغ و بنارویه، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، مقیمی رییس سابق شورای شهرستان و شهردار لطیفی نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین