سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 31

عملیات اجرایی موزه مرکزی «اوز» آغاز شد

کلنگ موزه مرکزی اوز با حضور نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر و اعضای موزه مردم شناسی و جمعی ازمسئولین و مردم اوز، زده شد. به گزارش میلاد…

کلنگ موزه مرکزی اوز با حضور نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر و اعضای موزه مردم شناسی و جمعی ازمسئولین و مردم اوز، زده شد.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر موزه مردم شناسی اوز در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آئین کلنگ زنی این موزه برگزار شد، گفت: با همکاری فرماندار، نماینده مجلس، شهردار، اداره کل راه و شهرسازی و نیکوکار عبدالرزاق بنار این مجموعه ساخته می‌شود.

شریف بازرگانی، افزود: نیکوکار این پروژه از اعضای انجمن خیریه اهل سنت بندرعباس می‌باشد و هزینه این پروژه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

در مراسم کلنگ زنی این موزه، علیپور فرماندار اوز، گفت: موزه سلایق، فرهنگ و تاریخ مردم را نشان می‌دهد و ضمن تشکر از نیکوکار پروژه از پیگیری‌های مدیر موزه مردم شناسی تشکر کرد.

حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با تشکر از خیرین، اوز را شهری فرهنگی دانست که خدمات فرهنگی آن در کشور زبانزد است و آمادگی خود را برای همکاری در ساخت این پروژه اعلام داشت.

مسعود کراماتی شهردار نیز اعلام کرد: در این مجموعه که به نام پارک مشاهیر نام گذاری شده، بخشی برای ساخت موزه اختصاص داده شده است.

این موزه با زیر بنای ۷۰۰ متر مربع و در ۲ طبقه با همت عبدالرزاق بنار و موزه مردم شناشی اوز در پارک مشاهیر واقع در بولوار نبی اکرم ساخته می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین