جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اتخاذ تدابیر حفاظتی در اراضی ملی بخش صحرای باغ لارستان

با حضور رئیس اداره منابع طبیعی و بخشدار شهرستان لارستان و جمعی از بهره برداران این حوزه تدابیری برای حفاظت از اراضی ملی حوزه بخش صحرای باغ لارستان اتخاذ شد….

با حضور رئیس اداره منابع طبیعی و بخشدار شهرستان لارستان و جمعی از بهره برداران این حوزه تدابیری برای حفاظت از اراضی ملی حوزه بخش صحرای باغ لارستان اتخاذ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان ،گفت: یکی از عوامل مهم توسعه يافتگی هر شهرستان حفظ و صيانت از منابع طبيعی است.

او، بیان کرد: منابع طبيعی ثروت عمومی است و همه بايد تلاش کنند تا اين ثروت ملی حفظ شده تا به نسل های آينده انتقال یابد.

رضایی، با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از این عرصه ها تصریح کرد: بخش صحرای باغ لارستان با داشتن ذخایر ژنتیکی فراوان از جمله گیاهان دارویی متعدد ، ضمن فراهم کردن اشتغال جوامع همجوار نیازمند حفاظت بیش از بیش است که در این راستا با ارائه آموزش تخصصی و عمومی و بکارگیری تجهیزات لجستیکی می توان گام مثبتی در این مسیر برداشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان با تاکید بر اهمیت حراست از مراتع و جنگل ها و ایجاد محیطی مفرح و طبیعی برای مردم، ادامه داد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان در توسعه فضاهای سبز حاشیه روستاها از هیچ گونه کوششی در چارچوب قانون دریغ نمی کند.

او، حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع را وظیفه همه احاد جامعه دانست و افزود: همکاری سایر دستگاه های اجرایی ، اعضای شوراهای اسلامی، بخشداری ها ، دهیاران روستاها در امر حفظ و حراست از عرصه های مرتعی و جنگلی بسیار با اهمیت است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین