سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان از ایجاد گشایش های تازه در تامین وثیقه و اعطای وام به متقاضیان روستایی در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیر بنیاد مسکن لارستان از ایجاد گشایش های تازه در تامین وثیقه و اعطای وام به متقاضیان روستایی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، نشست هماهنگی و کارشناسی مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با مدیریت بانک ملت در این شهرستان برای روان سازی اعطای تسهیلات مسکن در مناطق روستایی تشکیل و مقرر شد بانک ملت اعطای وام با ضمانت زنجیره ای را دنبال کند.

امیر برومند مدیر بنیاد مسکن لارستان در این نشست ، بازگشت سرمایه را یک شرط اساسی برای بانکها در زمینه اعطای تسهیلات عنوان کرد و افزود: ما هم عقیده داریم که بانکها باید به موضوع بازگشت سرمایه بسیار حساس باشند و همه اقدامات قانونی در این زمینه انجام دهند .

وی با بیان اینکه ضمانت زنجیره ای موضوعی قانونی و پذیرفته شده از سوی بانکها است افزود: با توجه به محدودیت پیدا کردن ضامن در مناطق روستایی در حال حاضر ضمانت زنجیره ای بهترین رویکرد قانونی است که میتواند ضمن برآورده کردن خواست بانک در ضمانت بازگشت سرمایه به روان سازی اعطای تسهیلات هم کمک کند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با اشاره به اینکه برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی نیاز به ضامن معتبر است، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به صورت سفته زنجیره ای در حال حاضر با مشارکت و همکاری بانکها دراین شهرستان دنبال می شود.

برومند ادامه داد : روستاهایی در بخش مرکزی و سایر بخشهای شهرستان لارستان وجود دارند، که تعدادی از این روستاها دارای خانه های غیرمقاوم است و در برابر حوادث طبیعی باید مقاوم سازی شوند ، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و ۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی می تواند بخشی از نیازهای این واحد ها برای مقاوم سازی را رفع کند برای ساخت مسکن مقاوم در روستاها، متقاضیان بایستی علاوه بر اخذ این تسهیلات، مبلغ بیشتری تامین نمایند تا کار مقاوم سازی به خوبی انجام شود .

وی با اشاره به اینکه برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی نیاز به ضامن معتبر است، تصریح کرد: در روستاهای این شهرستان و بسیاری از مناطق ، ضامن کارمند به ندرت پیدا می شود و این مسئله به چالش بزرگ روستاییان مبدل گشته است از این رو تامین ضمانت زنجیره ای و موافقت بانکها میتواند مشکل بزرگی را حل و فصل نماید.

مدیر بانک ملت شعبه لارستان نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن درلارستان بر لزوم اتخاذ تدابیری برای روان سازی اعطای تسهیلات و استفاده از ظرفیت های قانونی تاکید کرد.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین