دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شروع عملیات آماده‌سازی ۶۲ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در شهر گراش

  آماده سازی اراضی گراشعملیات آماده‌سازی ۶۲ هکتار زمین در شهر گراش به استعداد ۵۰۳ واحد مسکونی ویلایی جهت واگذاری به اقشار ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن…

 

آماده سازی اراضی گراشعملیات آماده‌سازی ۶۲ هکتار زمین در شهر گراش به استعداد ۵۰۳ واحد مسکونی ویلایی جهت واگذاری به اقشار ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع عملیات آماده‌سازی ۶۲ هکتار زمین معروف به اراضی تنگ حسین در شهر گراش خبر داد.

شبانی با بیان اینکه عملیات آماده‌سازی ۶۲ هکتار زمین معروف به اراضی تنگ حسین در شهر گراش شروع شده، افزود : به استعداد ۵۰۳ واحد مسکونی ویلایی جهت واگذاری به اقشار ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: آخرین اطلاعات و آمار وضعیت متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر گراش نشان می دهد تاکنون بیش از ۵۴۴۶ نفر برای این طرح ثبت نام کردند که بیش از ۲۲۴۳ نفر حائز شرایط دریافت زمین هستند که به تعداد این افراد زمین لازم جهت ساخت واحد های مسکونی تامین شئه است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه : در حال حاضر از ۳۵۲ نفر نفر ثبت نام شده در طرح جوانی جمعیت شهر گراش تاکنون برای ۱۱۳ مورد زمین تامین شده که در مرحله واگذاری است، خاطر نشان کرد : متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس:Saman.mrud.ir ثبت نام و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین