شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساخت ٧٢ واحد مسكونى خيرساز در شهر گراش

مديركل راه و شهرسازى لارستان گفت: ٧٢ واحد مسكونى خير ساز در شهر گراش در حال ساخت است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه…

مديركل راه و شهرسازى لارستان گفت: ٧٢ واحد مسكونى خير ساز در شهر گراش در حال ساخت است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، حسن شبانى  از مسكن خير ساز در حال ساخت شهر گراش بازديد كرد.

شبانى خیرین مسکن‌ساز را یک هویت اجتماعی دانست و اظهار كرد : مسکن مشکل جدی به خصوص برای اقشار كم برخوردار است که در همین راستا نگاه خیرخواهانه نيك انديش بزرگواز جناب آقاى زينل زينلى گراشى ، ساخت سرپناه برای زوجين جوان نيازمند است .

مدير كل راه و شهرسازى لارستان تصريح كرد : برای احداث مسکن و ایجاد بستری مناسب در راستای توانمند کردن و حمایت از اقشار كم برخوردار که توانایی ساخت مسکن را ندارند ، ٥ قطعه زمین جمعا به مساحت ٣ هزار ٣٧ متر از سوى اداره كل راه و شهرسازى لارستان در اختیار خير شهر گراش برای خانه‌دار کردن اين افراد قرار گرفت .

شبانى گفت : اکنون ٧٢ واحد مسکونی در قالب ٢ ساختمان ١٢ واحدى و ٣ ساختمان ١٦ واحدى در حال ساخت است كه تاكنون ٩٠ درصد پيشرفت فيزيكى داشته و در پايان اين واحدها با امكانات مجهز و كامل از جمله سرمايشى ، گرمايشى ، كابينت و … به واجدين شرايط تحويل داده خواهد شد و اميدواريم با همت آقاى زينل زينلى گراشى تا دهه مبارك فجر آماده بهره بردارى شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین