شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان لار به زمین زده شد

با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان لار به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه…

با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان لار به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، امروز پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور سردار بوعلی فرمانده و رئیس قرارگاه مسکن سپاه استان فارس، سرهنگ رشیدی جانشین قرارگاه مسکن و مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از پاسداران،امام جمعه، فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از رؤسای ادارات، مسئولین، معتمدین و خیرین، کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان ویژه کارکنان رده های سپاه مستقر در لارستان به زمین زده شد.

زمین این پروژه که در محل جنب پارک شهر لار می باشد با مساحت ۲٫۲ هکتار طی تفاهم صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی با نیروهای مسلح و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در قالب طرح مسکن ملی به قرارگاه مسکن سپاه استان فارس واگذار شده و قرار است توسط شرکت جهادخانه سازی فارس در زیربنایی به مساحت ۳۵هزار مترمربع و سطح اشغال ۵۳۰۰ مترمربع در ۵ بلوک که هر بلوک شامل یک پارکینگ و ۵ طبقه ۸ واحدی می باشد ساخته شود.

مدت زمان تقریبی ساخت این پروژه دو سال می باشد که با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان از محل پرداخت وام و آورده متقاضیان ساخته خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین