شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

۱۶ واحد مسکونی برای فراجا در اوز ساخته می شود

  کلنگ زنی ۱۶ واحد مسکونی با حضور شیخ زمانی امام جمعه، محمدی فرماندار، سرهنگ محمدی فرماندهی فراجا، زندوی رئیس دادگستری، سلمان پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، خیرین و…

 

کلنگ زنی ۱۶ واحد مسکونی با حضور شیخ زمانی امام جمعه، محمدی فرماندار، سرهنگ محمدی فرماندهی فراجا، زندوی رئیس دادگستری، سلمان پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، خیرین و معتمدین برگزار گردید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، فرماندار در آئین کلنگ زنی از زحمات شبانه روزی پلیس که برای برقراری امنیت و نظم در شهرستان انجام می دهند تشکر و تقدیر کرد.

محمد محمدی گفت: با ساخت این منازل پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دلگرم تر شده و تا بتواند با انرژی مضاعف تری در این راستا خدمت به مردم شریف شهرستان انجام می دهند.

سرهنگ حسین محمدی فرماندهی نیروی فراجا نیز گفت: این منازل مسکونی به متراژ ۴۲۰ متر می باشد که ۱۶ واحد مسکونی هر واحد به متراژ ۸۵ متر در شهر اوز کلنگ زنی شده است.

وی افزود: همچنین منازل مسکونی نیروهای پرسنلی در شهر کوره مرکز بخش بیدشهر و فیشور در بخش مرکزی هم به زودی شروع به ساخت خواهد شد.

سرهنگ محمدی هدف از ساخت این واحد های مسکونی برای پرسنلی فراجا کمبود مسکن استیجاری در شهر اوز و نبود منازل سازمانی در این شهرستان بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۱۶ واحد مسکونی برای فراجا در اوز ساخته می شود”

  1. ناشناس گفت:

    ساخت خانه هاي سازماني براي كاركنان محترم نيروي انتظامي اقدامي ضروري و شايسته اي است.خدا به تمامي دست اندركاران جزاي خير عنايت فرمايد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین