پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مرکز مشاوره روانشناختی مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار، مرکز مشاوره روانشناختی مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار، مرکز مشاوره روانشناختی مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، نسا خیل تاش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، معاونین وی، سرهنگ حاتمی جانشین فرماندهی انتظامی لارستان، بیژنی عضو شورای اسلامی شهر لار، بال افکن رئیس اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش لارستان، مرکز مشاوره روانشناختی مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد.

این مرکز صبح و عصر با حضور ۶ مشاور و یک منشی، به ارائه خدمات تخصصی روانشناختی، تحصیلی، مشاوره بالینی ویژه دانش آموزان و اولیای آنها می پردازند.همچنین در این مرکز، اتاق تولید محتوا و کارگاه مشاوره ای نیز دایر است.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لار و مدیریت آموزش و پرورش لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛  این مرکز مشاوره در چهل متری دوم، روبروی مدیریت آموزش و پرورش  لارستان قرار دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین