جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اعتبارات بیشتری برای زیرساخت‌های برق منطقه لارستان در نظر گرفته شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، می بایست به این شهرستان توجه ویژه شود و اعتبارات بیشتری برای زیرساخت…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، می بایست به این شهرستان توجه ویژه شود و اعتبارات بیشتری برای زیرساخت های برق این منطقه در نظر گرفته شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مهندس محمدعلی عزیزی معاون مهندسی شرکت توزیع برق استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی برق رسانی به تمامی مناطق بزرگ لارستان اعم از شهری وروستایی را مطلوب دانست و افزود: به یاری خداوند متعال و همت پرسنل زحمت کش برق استان و شهرستان امروز شاهدیم که سراسر این شهرستان از نعمت برق برخوردارند.

جلیل حسنی تاکید کرد: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، می بایست به این شهرستان توجه ویژه شود و اعتبارات بیشتری برای زیرساخت های برق این منطقه در نظر گرفته شود.

وی درادامه سخنانش، خواستار افزایش ترانس برق و چراغ لاک پشتی وروشنایی معابردر شهرها، بخش ها و روستاها و محله هایی که دچار افت ولتاژ و کمبود نور وروشنایی می باشند، شد.

در ادامه این نشست معاون شرکت توزیع برق استان فارس و دامن کشان مدیر شرکت توزیع برق شهرستان لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین