پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سرپرستان ۳ اداره دیگر شهرستان اوز معرفی شدند

دانشگاه آزاد اسلامی اوز، جلسه شورای اداری و  تکریم و معارفه سرپرستان سه اداره: صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان در…

دانشگاه آزاد اسلامی اوز، جلسه شورای اداری و  تکریم و معارفه سرپرستان سه اداره: صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان در شهرستان اوز بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در آئین معارفه سرپرستان ۳ اداره این شهرستان، ضمن گرامی داشتن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمشان ابومهندس، گفت: سردار قاسم سلیمانی سرباز و نظامی وارسته و محور مقاومت در جهان اسلام و دیپلماتی برجسته بود و همواره نقش مهمی در امنیت منطقه دارد چون همواره در همه ی کارها فرا جناحی عمل می کرد و محبوب مردم است. علی پور در ادامه، از مسئولین دستگاهای اجرایی خواست در آستانه انتخابات امورات و مطالبات مردم را با شدت بیشتری نسبت به قبل پیگیری کنند. او گفت: در آیه ۹۶ سوره مریم خداوند اشاره میفرماید: آن هایی که به مردم خدمت میکنند و کارهای شایسته انجام می دهند را هم محبوب حق قرارشان می دهیم و هم محبوب مردم.شهرستان اوز در همه ی زمینه ها پتانسیل بالایی دارد و خیرین در این منطقه همیشه نگاه خیر دارند، ما مسئولین باید سعی کنیم خدمت گزار مردم باشیم.

اولویت کار ها را بر این بگذارید که مردم ثمره خدمت گزاری نظام و استقرار ادارات را ببینند و سپاسگزار این اقدامات باشند. امروز با عنایاتی که مسئولین اداره کل استان به ما داشتند، شاهد استقرار دو اداره مهم که از مطالبات مردم بود، هستیم. استاندار فارس نگاه ویژه ای به موضوع صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان دارد و به همین دلیل ما نیز در بین ۷ شهرستان تازه تاسیس در این زمینه پیشتاز بوده ایم.

در پایان این مراسم، در ادامه حکم سرپرستی عزیزالله دالخان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان، ابراهیم ماهوری سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت و فرهاد پیرزاد سرپرست اداره میراث فرهنگی قرائت شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین