شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در لارستان برگزار شد

میلاد لارستان: در شامگاه سومین روز از دهه مبارک فجر، هزاران نفر از مردم ولایتمدار و شهیدپرور لارستان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شرکت کردند.

در شامگاه سومین روز از دهه مبارک فجر، هزاران نفر از مردم ولایتمدار و شهیدپرور لارستان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در شامگاه (چهارشنبه) سومین روز از دهه مبارک فجر، هزاران نفر از زنان و مردان غیور، ولایتمدار و شهیدپرور لارستان در اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، شرکت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی با بیان اینکه حضرت زینب کبری(س) پیام رسان و عامل بقای واقعه جانسوز کربلا هستند، اظهار داشت: در این برهه و در زمان انتقال پرچم عاشورا به دست مهدی فاطمه(س)، باز هم حضرت زینب(س) نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم وعده پیروزی حق بر باطل را داده است، افزود: جبهه کفر به لحاظ استراتژی و تاکتیک به آخر خط رسیده و این نشان از سردرگمی جبهه کفر و باطل است.

حجت الاسلام نمازی با استناد به برخی از وقایع تاریخی در صدر اسلام و قیاس آن با رخدادهای زمان حاضر در کشورهای سوریه، عراق و یمن، بحرین و غیره، تصریح کرد: تکفیری ها و جریان کفر، تاکتیکی برای مقابله با حق ندارد.

وی با برشمردن راههای مقابله با جبهه کفر و عناد، خاطر نشان کرد: مومنان برای پیروزی بر دشمنان باید روحیه مقاومت و بیداری خود را حفظ کنند، به رخنه و نفوذ دشمن توجه داشته باشند و همچنین نسبت به ولایت درک عمیق دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم پزشکی لارستان با تأکید بر هوشیاری نسبت به عوامل نفوذ، گفت: برخی از این مراجع و مریدان آنها با سوء استفاده از نام های مقدس اقدام به راه اندازی شبکه های ماهواره ای کرده اند و مدعی دفاع از اهل بیت هستند در حالی که تاکنون حتی یک شهید برای دفاع از آل الله تقدیم نکرده اند.

این کارشناس دینی نامه نگاری رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و غربی را نشانه توجه به توسعه دیدگاه و جهانی فکر کردن دانست و افزود: ولایتمدار بودن فقط با سر و صدا کردن نیست.

حجت الاسلام نمازی با هشدار نسبت به اینکه نباید فقط به شکل زبانی ولایتمدار بود بلکه باید در عمل نیز این عقیده نشان داده شود، تصریح کرد: نمونه های بسیاری در تاریخ وجود دارد که در سر بزنگاهها امام و ولی خود را تنها گذاشتند.

در این مراسم همچنین، حاج مهدی سلحشور از مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(س) به ذکر مصیبت و سینه زنی پرداخت.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین