جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
به مناسبت هفته بسیج صورت می گیرد

گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان با عنوان «مدافعان حرم» خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان با عنوان «مدافعان حرم» خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ امین دلخسته در حاشیه آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج، تجلی بخش و ترسیم کننده واژه مبارزه با استکبار و حق طلبی است.

وی با بیان اینکه نیروی مردمی بسیج با اتکاء به قدرت معنویت و اطاعت از رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است موفقیت های بزرگی را برای انقلاب رقم بزند، افزود: تفکر بسیجی نشأت گرفته از جهاد، شهادت، از خودگذشتگی و مردم داری است.

 مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان به رشادتهای نیروهای مقاومت در مبارزه با تروریست در کشورهایی نظیر سوریه اشاره و تصریح کرد: به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان لارستان با موضوع «مدافعان حرم» رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا در مسجد جامع شهر لار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سخنران ویژه این گردهمایی مهندس عزت الله ضرغامی مدیر پیشین سازمان صدا و سیمای کشور خواهد بود، افزود: این برنامه با حضور گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر، بسیجیان ادارت و اقشار به همت پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری برگزار می شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین