پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جاده لار – بندرعباس را دريابيم؛ امام جمعه، نماينده، فرماندار و مدير كل فعالانه گام بردارند

جاده لار بندرعباس مسير ارتباطي فارس به هرمزگان  و ساير نقاط  كشور را تأمين و تضمين  مي‌نمايد. اين جاده نزديكترين مسير فارس به هرمزگان و بهترين كريدور ارتباطي جاده‌هاي كشور…

جاده لار بندرعباس مسير ارتباطي فارس به هرمزگان  و ساير نقاط  كشور را تأمين و تضمين  مي‌نمايد. اين جاده نزديكترين مسير فارس به هرمزگان و بهترين كريدور ارتباطي جاده‌هاي كشور است.

مسئولين لارستان با فعاليت گسترده تلاش  كنند اين مهم را به انجام برسانند.

وزير گذشته آقاي آخوندي قول ۲۰ كيلومتر دوبانده شدن جاده ياد شده را داد كه متأسفانه راه به جايي نبرد و عليرغم سپري شدن زمان، خطرآفرين بودن جاده به قوت خود باقي است و جاده مرگ همچون كرونا از مرگ‌آفريني نيفتاده است.

بديهي است در صورتي كه امام جمعه محترم، فرماندار مكرّم، نماينده معظّم و مدير كل معزّز دست به دست هم دهند و از نفوذي كه دارند براي رضاي خدا بهره ببرند و با اخلاص، فرياد خود را به گوش مسئولين برسانند، مسلّم بدانند كه گوش شنوا پيدا خواهد شد و جرقه اين مهم مشتعل و اين مسير به حركت خواهد آمد و شعله اميد قلب‌ها را روشن خواهد ساخت.

به عنوان نمونه فرماندار محترم از استاندار بخواهد و استاندار از وزير راه و وزير كشور اين تقاضا را عملي نمايند.

ساير مسئولين نيز از راههايي كه نتيجه دقيق عايد شود گام بردارند و اين جاده ترانزيتي و بين‌المللي كشور را هرچه سريع‌تر  عملياتي نمايند.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جاده لار – بندرعباس را دريابيم؛ امام جمعه، نماينده، فرماندار و مدير كل فعالانه گام بردارند”

  1. ناشناس گفت:

    اگر میخواهید جاده های ایمن داشته باشید تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان انجام دهید ، شورای شهرستان های جنوبی فارس همانند احداث خط ریلی راه اهن لار زاهدمحمود نامه نکاری کند.فرماندار، نماینده محترم با همکاری دکتر جباری

  2. ناشناس گفت:

    چرا فرماندار محترم که سمت معاون محترم استاندار را دارند و همچنین امام جمعه ،نماینده و شورای شهرستان در خصوص پروژه احداث بانددوم محور جهرم لار بندر و اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مکاتبه با وزیر و حتی ریاست محترم جمهوری انجام نمیدهند

  3. بیرم کهن گفت:

    بنده سوالی از فرماندار محترم دارم ،چطورممکن است فرماندار شهرستان کوچکی همچون لامرد با وزیر و وزرا ومسئولین فرااستانی بصورت مستقیم مکاتبه میکند اما فرماندار محترم لارستان که بالاترین مقام اجرایی دولتی در سطح شهرستان است ،هم فرماندار ویژه و هم معاون استاندار است مکاتبه ای با مسئولین فرااستانی ندارد ؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین